مهاجرت به کانادا در کمتر از 6 ماه

فهرست مطالب

در این مورد، دیگر نیازی به خروج از کانادا پس از 6 ماه ندارید. اگر ایده شما به اندازه کافی قوی باشد، شما نیازی به پیدا کردن سرمایهگذار هم ندارید. اگر مادر فرزند متولد شده در خارج از کشور کانادا باشد، این فرزند تابعیت کانادا را دریافت می کند. بهعبارتی اگر شما به عنوان فردی که تابعیت کانادا را ندارید، فرزند خود را در کشور کانادا بهدنیا بیاورید، فرزندتان یک شهروند کانادا خواهد بود و از تمام مزایایی که سایر شهروندان کانادایی برخوردار هستند، بهرهمند خواهد شد. از سال 2022 تا 2024، کانادا پذیرای بیش از 1.3 میلیون مهاجر جدید بود! در غیر این صورت قرارداد شما از دیدگاه اداره مهاجرت کانادا، معتبر نخواهد بود. این ویزا تا 5سال یا یک ماه قبل از انقضای پاسپورت شما معتبر خواهد بود، هر کدام کوتاهتر باشد. راههای زیادی برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا وجود دارد، تیم حامی مهاجر، بی حدومرز، متعهد است که به شما کمک کند تا به رویای موردعلاقه در کشور مدنظرتان برسید. همچنین اگر به دنیال تحصیل در دانشگاههای رتبه بالا جهان هستید و به علم و تحقیق اهمیت زیادی میدهید، لازم است بدانید کانادا باکیفیتترین سیستم آموزشی را دارد. این کشور با کیفیت زندگی بالا، چندفرهنگی بودن مشهور و طبیعت خیرهکننده، رتبه خود را در بین کشورهای برتر جهان کسب کرده است.

مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ، شما نیاز به یک ایده نو و قوی، با قابلیت اجرا در کانادا یا کشورهای دیگر، یک یا چند سرمایهگذار و دانش زبانی حداقل ۵ (معادل نمره آیلتس ۴/۵ الی ۵) دارید. شما باید به یکی از سفارتهای کانادا در کشورهای همسایه مانند ترکیه مراجعه کنید و انگشتنگاری و احراز هویت انجام دهید. پس از تکمیل مدارکتان و سابمیت آنها در سایت سفارت کانادا و سپس مراجعه به سفارت و انگشت نگاری، در صورت قبولی توسط افسر، ویزای چند بار ورود یا مولتی برای شما صادر میشود. یکی از سادهترین راهها برای ورود به کانادا و سپس اخذ اقامت دائم آن، مهاجرت تحصیلی است. سپس بعد از چند سال میتوانید، اقامت دائم و شهروندی کانادا را از این راه دریافت کنید. 6 ماه وقت دارید که پس از دریافت نامه ، درخواست خود را ارسال کنید و در نهایت 37 ماه طول میکشد تا بررسی درخواست شما انجام شود؛ یعنی 3 سال.

چنانچه دارای سوالات بیشتری در رابطه با طرح ویزای استارت آپ کانادا هستید و تمایل به شرکت در این برنامه مهاجرتی دارید، کافیست تا با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی نیلگام تماس گرفته و از خدمات و مشاوره تخصصی در این زمینه برخوردار شوید. برای مثال به منظور درخواست برای برنامه سرمایهگذاری کبک، متقاضیان باید دارایی خالص حداقل ۲ میلیون دلار کانادا و توانایی سرمایهگذاری حداقل ۱۲۰۰۰۰۰ دلار کانادا با یک واسطه مالی کبک را داشته باشند. این ویزا کانادا به همسر متقاضی این اجازه را میدهد تا پایان دوره تحصیلی متقاضی اصلی به صورت تماموقت و قانونی به کار در کشور کانادا بپردازد. وکالات مانند رشته پزشکی از شغلهای پردرآمد در ایران محسوب میشود، تا جایی پدر و مادرها فرزندان خود را به خواندن رشته حقوق در دانشگاه تشویق میکنند. دارای نامه پشتیبان و گواهی تعهد یک شرکت مورد تائید باشید که این موضوع را نشان دهد که برای بازار کار کانادا یک مورد اساسی و ضروری محسوب می شوید و دلایل اضطراری برای ورود زودهنگام شما به این کشور وجود دارد. در ادامه، انواع ویزای کانادا، شرایط درخواست ویزا کانادا، هزینه ویزا کانادا، مدارک لازم ویزای کانادا و سایر جزئیات کاربردی این حوزه را در اختیار شما قرار میدهیم.

استارتاپ کاناداچشم اندازی از مهاجرت به کانادا در سال 2022 - موسسه مهاجرتی تایسیز با سرمایهگذاری در کانادا، شما به همراه همسر و فرزندان (زیر ۲۱ سال) خود اقامت دائم کانادا ویزای استارت آپ کانادا | وای ال جی را دریافت میکنید. در سالهای آینده، انتظار میرود تعداد مهاجران تازه وارد به کانادا هر سال افزایش یابد. با توجه به این که جمعیت کانادا در حال پیر شدن است، سیاست های این کشور و دولت آن در جهتی است که مهاجران جوانتر وارد آن شوند. گفتنی است چون روند بررسی تقاضای اقامت اسحاق قالیباف در کانادا طولانی شده بوده و از 2019 تا کنون ادامه داشت، وی شکایتی را علیه وزارت مهاجرت این کشور تنظیم کرد و طی آن از دادگاه عالی کانادا خواست به این وزارتخانه دستور تسریع بررسی بدهد. دلایل زیر ممکن است باعث شده باشد تا این کشور برای مهاجرانی که قصد ترک کشور خود را دارند، جذاب باشد. به عنوان مثال اگر قصد دارید از طریق سرمایه گذاری وارد کانادا شوید بسته به این که کدام شیوه سرمایه گذاری را انتخاب کنید، هزینه های آن متفاوت است. مشاوره های لازم در خصوص وضعیت حقوقی مهاجرت و راهکارهای مناسب برای آن از وظایف اصلی وکیل است . به طور معمول، این روش ها تحت سیستم معروف اکسپرس اینتری کشور کانادا هستند و به دو دسته اصلی اسکیل ورکر فدرال و طرح نامزدی استانی تقسیم بندی می شوند.​​.